2008. november 22., szombat

ZM 91.0 rádió interjú

Vanessa ár napja adott egy interjút az Új-Zéland-i ZM 91.0 rádió-nak, amibrbn szó esik Zac-ről, a HSM-ről, az iskoláról és természetesen a Bandslam-ról is! Az interjút a videón keresztül meghallgathatjátok, valamint a magyar fordítását is megtekinthetitek.


Vanessa, hogy vagy?
Jól, te hogy vagy?
Nagyon jól, köszi, hogy csatlakoztál a mai adásba!
Nincs mit!
Amikor beválogattak az első filmbe...gondoltad volna, hogy ilyen hatalmas jelenség lesz?
Nem, persze, hogy nem. Úgy értem, hogy hihettem volna? Ez nagyon váratlan volt, senki nem gondolta volna, hogy ilyen hatalmas lesz, szerintem nagyon sok múlt a szerencsén.
Értem, hogy a szerencsén is múlt, de tudom, hogy biztosan nagyon keményen dolgoztál, hogy elérhesd azt, amit most elértél. Mikor kezdtél el táncolni tanulni?
Nagyon fiatalon kezdtem, nagyjából olyan 6 éves lehettem. És onnantól 6 évig szinte minden nap táncoltam. Szóval sok tapasztalatot szereztem.
És hány évesen kezdtél el énekelni?
10 éves korom körül.
Wow.
Nagyjából akkor, de úgy értem, akkortól jártam énekórákra, akkortól szerepeltem showkban.
Mindig anyukád vitt el az órákra?
Igen, mindig ő vitt egyik helyről a másikra, nagyon elfoglalt volt.
Vannak testvéreid?
Egy húgom van.
Őt is érdekli az éneklés és a tánc?
Igen, ő is járt ezekre az órákra, és ő is elindult a saját útján.
Láttuk a filmet, hihetetlen volt. Mennyi ideig tart minden egyes számot elpróbálni?
Elég sokáig, öt hetet próbáltunk együtt most, az első két film előtt viszont csak kettőt. Most sokkal több időnk volt, hogy tökéletesítsük a mozdulatokat, de úgy értem, az összes számot elpróbáltuk az öt hét alatt.
És mikor Zac-et láttad táncolni, nem gondoltad, hogy „Ember, ő nagyon profi táncos!”?
Igazából először nem volt nagyon otthon ebben a műfajban, ez új dolog volt számára.
Wow, ez hihetetlen! Szóval még csak nem is volt táncos?
Nem, nem annyira, Corbin volt a legjobb.
Akkor csak halkan jegyzem meg, hogy szerintem Zac a legjobb. Ő az, akiről nem tudod levenni a szemed...
(nevet)
...mikor táncol...
Akkor mondd ezt meg neki.
Az, hogy ő a párod, megnehezíti, vagy megkönnyíti a közös munkát?
Tudod, három filmet forgattunk együtt. Nagyon sokat értünk színészként és emberként, és ez nagyon megkönnyíti a munkát, mert nagyon jól ismerjük egymást, így az egész jó móka, hogy együtt vagyunk a kamerák előtt.
Mi volt a legjobb dolog a gimiben számodra? Mert ezek nehéz idők, ha később visszagondolsz rá, azt mondod: „Ember, ezt nem csinálnám végig még egyszer!”.
Igazából magántanuló voltam...szóval igazából sosem tapasztaltam ezt meg, otthon tanultam anyukámmal...szóval...igen.
Ha lesznek gyerekeid, otthon taníttatnád őket vagy szerinted jobb, ha keresztülmennek ezen?
Szerintem jobb, ha igazi iskolába járnak, úgy értem, nem voltam mindig magántanuló. Szerintem fontos, hogy iskolába járj, mert ott nősz fel, ott tanulsz meg gondoskodni magadról, megtanulod az életet.
Mikor együtt lógtok, van olyan, hogy hirtelen elkezdtek énekelni?
Én és Ashley vagyunk a „legrosszabbak”, egy koncert után mindenről elfeledkeztünk és elkezdünk énekelni.
Fura érzés a középpontban lenni?
Azóta sokkal több embert érdekel a magánéletünk...
Na igen, ez nagyon nehéz. Van lehetőségetek elmenni valahova együtt, vagy inkább csak otthon tudtok szórakozni?
Általában...én és Ashley...Ashley a legjobb barátnőm.
Ó, ez cool!
Szóval sokszor találkozunk, és a többi szereplővel is nagyon közel állunk egymáshoz, szóval gyakran összejövünk valamelyikünk házában. Ez egyszerűbb, mint kimenni a paparazzik közé, szóval inkább otthon szoktunk szórakozni.
A High School Musical 3 hatalmas siker, nagy publicitást kap, de tudod már, mi lesz a következő lépésed?
Nem igazán, most egy jó szerepet, egy jó filmet keresek, valami érdekeset. Van egy filmem, amelyik júliusban jelenik meg az Államokban, Bandslam a címe, egy teljesen más karaktert játszom, nagyon izgatott vagyok a film miatt.
Gonosz lányt játszol? Mert nagyon kedves lány vagy...
Nem, nem vagyok gonosz, csak egy fura, darkos lány.
Ó, cool! És mondd még egyszer a címet!
Bandslam.
Oké, már várom.
Király.
Köszönöm, hogy ma csatlakoztál hozzám, és mondd meg Zacnek, hogy nagyszerű táncos.
Oké, ez tetszeni fog neki.

Fordította: LinkLuvor.

Nincsenek megjegyzések: