2008. november 5., szerda

Mexicói interjú magyarul

A tegnap közölt mexicói interjúhoz kaptunk magyar fordítást, amit most meg is osztanék veletek:




Zac: Hello, a Hot-ot nézitek Linda Cruz-al.
Vanessa: A zenénk nagyon egyetemes és igazán jó üzeneteket tartalmaz, a gyerekek hallgatják és átérzik. És úgy gondolom a zene egy nagy dolog.
Zac: Ez egy musical és a musicalek egy időre eltűntek és mi ezt hoztuk vissza a gyerekeknek és a tiniknek. Azonosulhatnak a karaktereinkkel. Nem mindenki megy középiskolába, de a világon mindenkit kihívások elé állít a felnőtté válás.
Riporter: Mióta tiszta a számodra, hogy színésznő akarsz lenni?
Vanessa: Nem tudom. Nem volt egy meghatározott pillanat, amikor azt mondtam: színésznő szeretnék lenni. Mindig is a csontjaimban volt, amikor kisebb voltam mindig körbetáncoltam és énekeltem a házunkat és megpróbáltam annyit játszani musicalszínházakban, amennyit csak tudtam. Nem tudom. Ez olyasvalami, amit mindig is szerettem.
Riporter: Támogattak a szüleid?
Vanessa: A szüleim extrém módon támogattak. Látták, hogy ez a szenvedélyem és segítettek engem, de az elején megkértek, hogy ne tegyem ezt, mert annyi reakció van, amivel szembesülnöd kell és ez nagyon kemény, de nagyon támogatóak voltak az utam során.
Riporter: Mit tanácsolsz azoknak a fiúknak és lányoknak, akik színészek vagy énekesek szeretnének lenni, de ezt az imént említett támogatást nem kapják meg a szüleiktől?
Zac: Azt mondanám, hogy ha az ember igazán szeretné a színészetet vagy az éneklést, a táncot, a sportot, a művészetet, vagy bármi mást, ki kell próbálni és részt kell venni benne. És ez az, amit én is tettem. És musicalszínházakban vettem részt.
Riporter: Mi a kedvenc részed a filmben?
Vanessa: Nekem a „High School Musical” szám az. Ez volt az első alkalom, hogy talárt viselhettem és ez nagyon érzelmes volt, mert a szöveg olyasvalami volt, amit nem csak a karakterek énekeltek, hanem mindannyiunkat összekötött ez a dal. Ez igazán extrém módon érzelmes volt. Sírtam, szörnyű volt.
Riporter: A három film közül melyiket tartod a legtöbbre?
Zac: Nem tudom. Mindnek különböző cselekménye van és mind jók, de úgy érzem a HSM 3-al teljesítettünk a legjobban, mert több időnk és erőforrásunk volt, hogy jó filmet készítsünk.
Riporter: Mennyiszer láttad már a HSM 3-at?
Vanessa: Csak 3 vagy 4 alkalommal. Nem túl sokszor.
Riporter: Mit (mire) gondolsz, mikor nézed?
Vanessa: Annyira lelkes vagyok, a legjobb, hogy a legkülönbözőbb helyekre is eljut és különböző nyelveken nézhetjük meg. Furcsa volt magamat franciául hallani. És lelkes vagyok, hogy hallhatom magam spanyolul. Ez mind nagyon izgalmas. Nagyon büszke vagyok erre a beteljesülésre.
Riporter: Ezzel a résszel nagy népszerűségre tettél szert. Gondolod, nehéz lesz kitörni Troy Bolton szerepéből?
Zac: Voltaképpen a HSM 3 előtt készítettem két filmet. Az egyik a „17 Again” és ez nem musical. Egy családi vígjáték. Aztán készítettem még egy filmet, a „Me and Orson Welles”-t, amit a torontoi filmfesztiválon mutattak be. Remélhetőleg lesz alkalmam más dolgokat is csinálni.
Riporter: Melyik a kedvenc musicaled?
Zac: Az Ének az esőben, mert Gene Kelly a mester.
Zac: Te Linda Cruz vagy?
Riporter: Igen.
Zac: Oh, fantasztikus.

Fordította: Fant

Mindezzel kapcsolatban pár számadat az interjúban említett országokhoz kapcsolódóan:

A mexikói premier most hétvégén volt és 1,780,752 dolláros bevételt eredményezett, amivel toronymagasan nyerte a hétvégét.

Franciaországban az elmúlt hétvége már HSM 3 második hétvégéje volt és 4,057,163 dolláros bevételt hozott. Ez a szám gyakorlatilag megegyező a nyitóhétvégés adatokkal.

Spanyolországból első hétvégés adatok ismertek, akkor 5,649,631 dollárnyi bevételt realizálhattak a mozik a HSM 3-ból, ami ott is a hétvégi lista csúcsát jelentette.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: