2008. november 29., szombat

Vásárlás

Hey guys! Bocsánat, amiért az elmúlt pár napban nem volt friss, csak el vagyok havazódva... De most újra itt vagyok, és hozom Nektek a legfrissebb híreket Vanessa-ról!:)

Az ébenfeketehajú szépség, Vanessa, és kishúga, Stella még november 27-én bevásárolni voltak Santa Monica-ban, a Fred Segal-ba. Vanessa mint mindíg, most is lélegzetelállító volt, amit Givenchy cípője csak méginkább fokozott...:)

Több kép a tesókról ITT.

U.i.: Az utóbbi napokban egy hüülye antifan nekiállt irogatni a chatbe nagyon sértő és egyáltalán nem szép dolgokat (hozzáteszem: nem csak az én oldalom csinálja ezt...). Mivel benne nincs annyi tartás, ezért annak a nevében én kérek elnézést minden kedves fantól. Sajnos én sem tudok mindíg itt lenni és őrizni a chat-et tehát sajnos előfordulhat, hogy amíg én távol vagyok, többen is elolvassátok az üzenetet, tehát tudjátok miről van szó. Viszont mihelyst meglátom, hogy írt, én azonnal kitörlöm, ne aggódjatok.

Nincsenek megjegyzések: