2008. november 17., hétfő

Bruce Willis Troy-ként XD

Willis úr nemrég vendégeskedett egy amerikai beszélgetőshow-ban, ahol is fény derült ama sötét titkára, miszerint szerepel a HSM3 -ban!^^Nagyon vicces a videó, tehát ha nevetni szeretnél egy jót, akkor mindenképp ajánlom!^^



Bruce Willis a David Letterman Show-ban!

Én még nem láttam a filmet, de te benne vagy a High School Musical 3-ban?
Bruce:
Igen, Zac Efron, akit mindnyájan ismertek, aki Troy Bolton-t játssza.
Van egy klipünk.
Bruce:
Megvan a klip?
Igen.
Bruce:
Zac sokkal-sokkal-sokkal-sokkal-sokkal idősebb bátyját alakítom, Benny-t, Benny Bolton-t. És amikor 15 éves voltam, amikor Zac még meg sem született, akkor voltam végzős a középiskolában. Sajnálatos módon megbuktam és ismételnem kellett. Ő (Zac) megnőtt és középiskolás lett, így egyszerre lettünk végzősök 26 év után. Ő és én megpróbáljuk a középiskolát felrázni az énekléssel és pár tánccal. Itt van a klip.

Wow. Azt hittem ez csak vicc akar lenni, soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen 'Musical Movie Maker Magic'-et láthatok valaha, mint amilyen ez.


Forrás: x
Fordította: Fant.

Nincsenek megjegyzések: