2008. november 11., kedd

Meglepetés!^^

Jajj bocsánat, csak elment a netem és csak most jött vissza! Nagyon ideges voltam és vagyok is még egy picit, de mostmár jó és végre megoszthatom Veletek a meglepimet! :)

Nos, ugyebár szombattól hétfőig pesten voltam. Rtok is gondoltam és körülnéztem azzal kapcsolatban, hogy hol vehetnétek magatoknak HSM-es dolgokat! Szerencsére sikerrel jártam, ugyhogy a következőket tudom Nektek mondani:

- az Árkád bevásárlóközpontban Budapesten, ha jól emlékszem a legalsó szinten van egy írószer, ahol rengeteg HSM-es dolgot lehet beszerezni! A füzettől elkezdve, a ceruzán át a tolltartóig mindent megtalálhattok.

- a TESCO-ba megérkezve az első utam a DVD-khez vezetett, hogy megnézzem mia helyzet HSM fronton. Először sajna nem jártam sikerrel, ezért csatlakoztam anyuékhoz... Pár perc múlva viszont visszamentem megnézi a zenei CD-ket is, de ott se találtam semmit, csak Miley Cyrus CD-t, ami Disney-vel kapcsolatos... Visszafelé azonban rábukkantam egy DVD-re és ahogy közelebb mentem egyből 3 DVD tártult szemeim elé!^^ Ennek olyannyira megörtültem, hogy örömömbe ugráltam is ott a filmeknél!(Rem. azért nem néztek annyira hülyének!) XD A 3 DVD a Koncert DVD, a HSM2 Bővített változat és az HSM2 Szuper táncos változat volt. A DVD-k 2990Ft-ba kerülnek. Természetesen ezeket meg is örökítettem Nektek képekben!^^




Tudom, hogy nem nagy meglepetés, vagyis gondolom, hogy nem erre számítottatok, de remélem azért ez is valami...:)

Hogyha ti is tudtuk valamilyen hasonló információról, akkor lécci ti is osszátok meg velünk! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: