2008. november 3., hétfő

Popcorn cikk

"Édes mosolya elvarázsolja a fiúkat és lányokat

Amikor nevet, a fiúk szíve hevesebben ver: Vanessa anne Hudgens (1988. 12. 14.) Gabriella szerepében elbűvölte a másik nem képviselőit, és lányok millióinak lett a példaképe. Kedves mosolyával (ereiben spanyol, filippinó és kínai vér folyik) Zac Efront is rabul ejtette. Nagy rajongója Robbie Williamsnek, a film castingján az Angels című dalt énekelte. Shadow nevű uszkárja mellett három teknőse van. Egyedül a pókoktól retteg: "Nagyon undoritóak!"

(...)

Kisó Londonban

A kezdeti öröm után: rám tört egy kisebb aggodalom: egyedül Londonban? Külföldi stábbal? A High School Musical sztárjaival?
Sürgősen beszereztem a film első két részét. Tetszett az alkotás üzenete, az optimizmus és vidámság, amit a szereplők sugároznak. Felkészültem a sztárokból, minden információt begyűjtöttem róluk az internetről.
Indulás Londonba. Édesapám vitt ki a reptérre, hajnalok hajnalán. Kilenckor landoltam a brit fővárosban. Egy luxusszállodában helyztek el London szívében. Miután becsekkoltam, nyakamba vettem a várost. Volt időm, hiszen a film premier előtti vetítésére csak este került sor.
Megnéztem a nevezetességeket, például a London Eye-t, a Big Bent, a Piccadilly Circust, és igazi nőként nem hagytam ki a vásárolgatást sem. Szuveníreket vettem a családomnak, a szeretteimnek, és persze a Popcorn olvasóinak.
Délután visszatértem a minitúrámból, és átöltöztem a vetítésre. Negyed hétkor volt a gyülekező a szálloda halljában. A többi európai és brit riporterrel együtt elvittek minket a Disney londoni székhelyére. Elegáns autót küldtek értünk, utazás közben tévét néztünk, méghozzá egy zenei csatornát.
A Disney épülete nagyon hangulatos volt. A bejáratnál a hét törpe közül Kuka és Morgó várt. Könnyű, svédasztalos vacsora után egy minimoziterembe vittek bennünket. Körülbelül negyvenen lehettünk. A fényképezőgépet és a telefont nem lehetett használni. Ha valaki elővette a készüléket, akár csak azért, hogy megnézze, hány óra van, rögtön egy biztonsági őr került a látótérbe. A vetítés után névre szólóan megkaptam a másnapi beosztásomat, mikor kivel interjúzom.
Nagyon tetszett a High School Musical 3. Olyan boldognak éreztem magam a vetítés után, mint Troy és Gabriella a film végén. Koreográfusként elbűvöltek a táncos jelenetek. A kedvenc részem, amikor Zac Efron kosárlabdával táncol, és kosárlabdák hullanak az égből, de a roncstelepen történő jelenet is zseniális.
Másnap korán keltem. Igazi angol reggelit követően kijelentkeztem a szállodából, de otthagytam a bőröndjeimet, mert tudtam, hogy az interjúkkal délben végzek, a gépem viszont csak este indul.
Az első interjúmat Zac Efronnal készítettem. Mielőtt bementünk volna a szobájába, az asszisztens megkérdezte a nevem, majd beléptünk, és név szerint bemutatott Zacnek. "Zac, ő itt Orsi, Magyarországról érkezett!" Zac kedvesen fogadott, hellyel kínált magával szemben, ivott egy kis vizet, és már kezdődött is az interjú. Öt perc után nagyon szigorúan leállítottak; mire megköszöntem a beszélgetést Zacnek, addigra a kezembe is nyomtak két kazettát. Az egyik kamera végig engem, a másik végig Zacet vette.
Kijöttünk, fel se eszméltem, és máris vittek Ashley Tisdale-hez. A koreográfia ugyanez volt. Ashley rendkívül határozott lány, tudja mit akar, és senki le nem térítheti az útjáról. Látszik rajta, hogy elégedett az életével. Menyasszony, készül a második lemeze, annyi pénze van, hogy producere egy filmnek...
Vanessa kicsit visszafogott volt. Nem beszélt sokat, azt is halkan, szerintem tartott attól, hogy az aktképeiről faggatják majd. Tudomásom szerint senki nem merte, én is csak burkoltan. Elmondta, hogy nagyon örülne, ha kipróbálhatná magát egy akciófilmben.
Corbin volt a legszimpatikusabb. A beosztásommal ellentétben felpörgették az eseményeket. Amikor a papírom szerint még csak a második beszélgetésemnél kellett volna tartanom, készen voltam az összes interjúval. Nagyon kellett koncentrálnom, elég feszült voltam; ezt Corbin észrevette, és nem hagyta szó nélkül. Az interjú előtt kétszer is megkérdezte, jól vagyok-e, nem kérek-e esetleg egy kis vizet vagy kávét. Nagyon barátságos volt. A beszélgetés után pedig újra érdeklődött, minden rendben van-e.
Kenny Ortegával, a film koreográfusával óriási élmény volt találkozni, ő koreografálta a Dirty Dancinget is, ami az egyik kedvenc filmem. Azzal indította a beszélgetést, hogy másfél évvel ezelőtt az unokáival Budapesten járt, és elvarázsolta a fővárosunk. Azt sem tartja kizártnak, hogy a HSM negyedik részét hazánkban forgatják.
Az interjúk után mind a tíz kazettát oda kellett adnom egy fiatalembernek. Az ő feladata az volt, hogy végignézze az interjúkat, így szűrték ki, nehogy kompromittáló kérdés-válasz kerüljön a nyilvánosság elé. A kazettákat végül betették egy nagyobb zacskóba, a kezembe nyomták, és mehettem.
Alig vártam, hogy beülhessek egy kávézóba, és megemésszem a történteket, mentálisan nagyon lefáradtam. Miután magamhoz tértem, ismét útra keltem. Bár negyedik alkalommal voltam Londonban, életemben először jutottam el a Buckingham-palotához. Lenyűgözött az épület, az őrség és a park, ami körülveszi. Fantasztikus volt.
Este tizenegykor megérkeztem Ferihegyre. Visszagondoltam az elmúlt két nap eseményeire...
Nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért ismét külföldi sztárokkal interjúzhattam, ráadásul Londonban."

Forrás: X

Whááá amikor a vastagbetűs részt először olvastam...elállt a lélegzetem! Sikítottam magamban és arra gondoltam, hogy "Jajjjj Istenem milyen jó lenne!" Aztán eszembe jutott hogy Vanessaék nembiztos hogy eljönnének! De még az is megtörténhet...:D Csak ahhoz az kéne, hogy tényleg Bp-n forgassák!:D Azzal sokunk álma valóra vállna nem igaz? ;)

Nincsenek megjegyzések: