2008. november 13., csütörtök

Sears Wish Story

A Sears készített egy interjút főbb reklámozóival, köztük Vanessa Hudgens-el, amiben azt meséli(k) el, hogy hogy vállt valóra egy kívánságuk, éshogy hogy jutottak el oda, ahol most vannak.


"Adhatsz valakinek egy ajándékot, de reményt is arra, hogy meg tudják csinálni, amit akarnak, és meg tudják valósítani az álmaikat.

A nevem Vanessa Hudgens színésznő, énekesnő és táncos vagyok.
A zene és a sztepp ritmusa mindig is hatalmas része volt az életemnek. Egyszer karácsonyra egy életre szóló dolgot kaptam, öt éves voltam, és emlékszem arra, mikor kibontottam azt a kis dobozt az aranyszalaggal, és az első szteppcipőmet találtam benne. A szüleim nagyszerűek, amiért rászánták az időt és elvittek a táncórákra, és minden egyes lépésemet támogatták, és arra biztattak, hogy menjek ki oda és érezzem jól magam. És azóta ide jutottam, végre mozifilmben szerepelek. Szerintem nagyon fontos, hogy az ajándékoknak nagyobb szerepe legyen. Bizonyosodj meg róla, hogyha a szeretteidről van szó, akkor rájuk mindig számíthatsz. Mindig a szüleimre gondolok, mert az őt támogatásuk és szeretetük juttatott el oda, ahol most vagyok, ez több, mint csak egy ajándék, ez inspiráció, biztatás arra, hogy megvalósítsd az álmaidat, nekem ezt jelentette.
Ezek nagyon hasznosak voltak.

Ez a legjobb ajándék, amit valaha bárki adhatott nekem!"

Fordította: LinkLuvor

Nincsenek megjegyzések: