2008. november 14., péntek

Vanessa küzd a hírnévvel

"Az aprócska szépség, Vanessa Hudgens bevallotta, folymatosan küzd hírnevével, ami a High School Musical-beli főszerepe miatt, és párkapcsolata miatt övezi.

A világ leghíresebb 19 éves csillaga elmondta, a személyes élete iránti érdeklődés azt jelenti, hogy már nem tudja egyedül élvezni azt.

Hudgenst és barátját, Zac Efron-t a héten kapták le, ahogy a Sydney-beli hotelszobájkban töltötték idejüket.

"Képzeld magad a helyembe: olyan emberek, akiket nem is ismersz fényképeznek le téged a saját szobádban!" - mondta Hudgens. "Ez ellenszenves és támadó, és nem tudom, hogy miért teszik ezt."

Hudgens elmondta, hogy az állandó figyelem elsöprővé vált.

"Volt egy pár őrült premierünk, beleértve a mexikóit, ahol kb. 140 biztonságiőr volt, hogy elbarikádozzanak minket. Egy kicsit klausztrofóbiás vagyok, úgy időnként a bezártság elég ijesztőnek hat."

Vanessa a nagy bulizásokat is elkerüli. "Egyáltalán nem szoktam klubbokba járni; ez csak nekem egyszerűen nem tűnik mókának." - jelentette ki.

Jobban szeret inkább otthon maradni, hogy legújabb hobbiját élvezze - a sütést-főzést.

Hudgens kipihent volt az interjúnk alatt, miközben Starbucks kávéját kortyolgatta, és falatozott.

Elárulta, mikor kedd este a trió megérkezett a városba, egyenesen a szálloda edzőterembe ment.

"Megvolt, úgyhogy most ehetek ilyesmi dolgokat!" - nevetett.

Kételkedünk benne, hogy aggódnia kell a súlya miatt - Hudgens remekül festett új, fekete Sass & Bide harisnyájában."

Forrás: X

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt hitted, kitilthatsz???
www.vanessa-icons.mlap.hu

Névtelen írta...

És érdekes... VAN 1 TÖK UGYANOLYAN IKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://tinypic.com/view.php?pic=24pb1w4&s=4

Nóryyy írta...

NEM CSAK AZT HITTEM! Na ez volt az UTOLSÓ!
És akkor mi van? Nekem is tetszik az a kép!! Bajod??? :@:@

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Nóryyy írta...

FOGD MÁR FEL HOGY NEM ÉN VOK ANNAK AZ OLDALNAK A VOLT SZERKIJE!! ÉS KÉPZELD NEM ÉRDEKES, MIVEL E LEGTÖBB IKONBÁZISBAN + JELEK VANNAK!
NESSA-VAL PEDIG MÉG AKKOR ISMERKEDTEM MEG AMIKOR MÉG AZ ELSŐ OLDALÁT SZERKESZTETTE!
DE NEM TARTOZOM SENKINEK MAGYARÁZATTAL TEHÁT NEM FOGOK TÖBBET ERRŐL BESZÉLNI!

Névtelen írta...

Szánalmas rohadék vagy... Akkor honnan az a sok ikonhasonlóság? Ugye, te sem tudod megmondani, te pancser! Egy nyomorék vagy! És engem te csak ne etess a hülyeségeiddel, mert nem hiszem el! Bizonyítsd be! Én már hoztam indokokat! Ja, nyugodtan töröld ki. Nem bírod a kritikát, mi?
Ezzel is csak magadat járatod le.

Nóryyy írta...

eGYÁLTALÁN NEM, CSAK NEM TŰRÖM H A BLOGOM SZÍNVONALÁT RONTSÁK AZ OLYANOK BEJEGYZÉSEI, AMILYEN TE VAGY!
MÁR MEGMONDTAM H NEM TARTOZOM MAGYARÁZATTAL EZÉRT NEM FOGOK VÁLASZOLNIA AZ ILYEN HÜLYE KÉRDÉSEIDRE! PONTOSABBAN MÁR VÁLASZOLTAM PÁRSZOR: NINCS SEMMI KÖZÖM AHHOZ A WEBLAPHOZ! FOGDD MÁR FEL AZZAL AZ ICIRIPICIRI AGYADDAL!! :@:@

Névtelen írta...

Pff...
ROHADÉK MAJOM!!! DÖGÖLJ MEG A SZAR BLOGODDAL!!! ÉS NEM VÁLASZOLTÁL!!! DE NEM IS KELL ÉRTELMI FOGYATÉKOSOKTÓL VÁLASZ! NA CSÁ!

Nóryyy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nóryyy írta...

NAH VÉGRE ELTŰNTÉL INNEN! HÁLA ISTEN! AKIK ÍGY LEMÍNŐSÍTIK MAGUKAT AZOKRA EGYÁLTALÁN NINCS SZÜKSÉGE A BLOGNAK!

HÁLA ISTENNEK!:D:D:D:D:D