2008. november 29., szombat

Alyson Reed a HSM trilogiáról

"Kíváncsi vagy Miss Darbus-ra a High School Musical-ből?

Alyson Reed, aki veterán színésznő, játssza a szerepet. Amelia Varni, a Teens in the Newsroom-tól, aki maga is színésznő, mostanában interjúvolta meg a High School Musical jelenségével kapcsolatban.

Az első meghallgatáson milyen jövőt jósoltál a HSM-nek? Még egy Disney film? Gondoltad, hogy ilyen népszerű lesz?
Nos, nagyon tetszett a szerep. Azt gondoltam, édes film lesz. De mikor megtartottuk az első felolvasást a szereplőkkel, mikor először olvastuk el a szöveget és a gyerekek először énekeltek, utána beszéltem Kenny Ortegával, és azt mondtam, hogy ez lesz a következő Grease. Egyszerűen éreztem.
Mennyi ideig tartott a High School Musical 3 forgatása?
9 hétig, áprilistól júniusig.
Miben különbözik az első két filmtől?
Szerintem egyszerűen több. A zeneszámok nagyobbak. A jelenetek kidolgozottabbak. A színek élénkebbek. A díszletek látványosabbak. A jelmezek hihetetlenek.
A szereped Miss Darbusként sokkal nagyobb a HSM3-ban. Miben változott a karaktered a HSM1 óta?
Nem gondoltam, hogy benne leszek a HSM2-ben, mert a nyári szünetben játszódott, szóval már azon is meglepődtem, hogy a karakterem egyáltalán a forgatókönyvben volt. A HSM3-ban ugyanazt csinálom, mint az első HSM-ben, de ebben van egy aranyos jelenetem Zac-kel, mikor arra biztatom, hogy fontolja meg a jövőjét.
Énekeltél ebben a filmben?
Egyikben sem énekelek. Azonban úgy volt, hogy énekelek egy számot a gyerekekkel a HSM3-ban – azt hiszem, Stay in The Moment volt a címe – amikor a színházról tanítottam őket. De nagyon „bizonytalan” volt. Kenny nem volt biztos benne, hogy meg fog történni. Néhány nappal a forgatás kezdete előtt kivágtuk a forgatókönyvből.
Milyenek a szereplők forgatás közben? Jól kijönnek egymással? Közel kerültél valamelyikükhöz?
Ó, mindenki nagyon jó viszonyban van mindenkivel. Úgy érzem, én vagyok a büszke nagynénjük. Mióta a film megjelent, beszéltem Corbinnal és Monique-kal. De mind nagyszerűek és nagyon büszke vagyok rájuk.
Milyen volt Kenny Ortegával dolgozni?
Kenny egy zseni. Megalapozta a film hangulatát és mindenkinek hagyta, hogy biztató és spontán legyen a forgatáson. Ő nagyszerű rendező. Azt is megengedte, hogy saját ötleteinket is belevigyük a filmbe.
Nagyon sok pletyka kering a High School Musical 4-ről. Tervezik a főszereplők, hogy visszatérnek még egy közös filmre?
Nem tudom. Azt tudom, hogy írnak egy következő HSM-et és hogy az új szereplők benne lesznek. De többet nem. Az egész egy nagy titok.
Érdeklődtél a színház és a filmezés iránt, mikor felnőttél?
Igen. Négy éves koromban kezdtem a balettot, 7 éves koromban a színházat. Közösségi színházba jártam, évente 3-4 showban szerepeltem. 12 éves koromra profi táncos voltam, de a tanév alatt nem dolgoztam. Csak nyári – és más szünetekben. Ellenzem a hivatásos gyerekszínészetet. Szerintem az a legjobb, ha közösségi színházban és iskolai darabokban szerepelsz.
Hogy kezdted a színjátszást?
A szüleim óvoda előtt megtanítottak írni és olvasni, ezért a tanárom azt javasolta, hogy vegyek részt külön programokban, különben unatkozni fogok. Ezért kezdtem el a balettot, később a közösségi színházban szerepeltem, és énekeltem a énekeltem a templomi kórusban is.
Hosszú karriered volt a színpadon, a TV-ben és a moziban. Tudsz tanácsot adni azoknak a fiataloknak, akik a színjátszást választják?
Gyakorolj és élvezd. Mostanában túl sok gyerek akar sztár lenni. Régen nekünk nem ez volt a célunk. Jó munkát akartunk végezni és szakértelmet szerezni. Nagy a különbség, ha először tanulsz és megtudod, ki vagy, és aztán válsz híressé.
Milyen volt a Broadwayn szerepelni?
Egy álom. Ez volt életem álma. Sosem vágytam a tv-re meg a mozira. Az életcélom az volt, hogy a Broadwayn szerepeljek. Középiskolában drámaórákra jártam és minden éjjel próbáltam. Nagyon keményen dolgoztam azért, hogy odáig eljussak.
Miben különbözik a helyi színháztól?
Nagyobbak az elvárások, de a technika és a próbák folyamata ugyanaz. A napok hosszabbak és nehezebbek. De egy premier a Broadwayn semmihez sem fogható. Megáll az egész város. Nagyon élveztem.

Amelia Varni a Central Catholic High School diákja és a The Bee’s Teens int he Newsroom újságíróprogram tagja."

Fordította: LinkLuvor.
Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: