2008. október 25., szombat

Moviefone Unscripted

Vanessa, Zac, Ashley és Corbin még pár hete készített egymással egy interjút amiben rajongók által feltett illetve spontán kérdéseket szegeztek egymáshoz. Nagyon jól sikerült az interjú!



Vanessa, melyik HSM karakter hasonlít rád a legjobban, vagy olyan vagy mint Gabriella?
Vanessa:
Sok hasonlóság van köztem és a karakterem között. Gyakorlatilag együtt nőttünk fel. Az első részben pont olyan félénk voltam, mint Gabriella és mindketten igazán felnőttünk.

Ashley, ha a teljes szereposztás nevezne a "Dancing with the Stars" műsorba, ki esne ki leghamarabb?
Ashley:
Oké, közülünk hatunk közül, vagy a teljes szereposztásból?
Corbin: Gondolom a teljes szereposztásból.
Ashley: Úgy gondolom, hogy Chris Warren.
Zac: Chris Warren játsza Zeke-t.
Ashley: Ő mindig sokat kockáztat.
Vanessa: Ő egy focista.
Corbin: És hatunk közül?
Ashley: Én. Én vagyok az a csapatban, aki nem táncos.
Zac: Igen, kifejezetten Ashley. Következő kérdés?

Zac: Mi volt a legőrültebb HSM rajongói élményed?
Zac:
Akkor történt, mikor kijött a HSM 1. Talán még a bemutató hetében is volt. Az Entire Records-nál voltam és a HSM CD-ket kitettük a falra, hogy az emberek láthassák és vásárolhassanak belőle, mikor egy rajongó odajött hozzám, ő egy kifejezetten magas lány volt és megkérdezte: „Te vagy Zac Efron?” Mondtam, igen, mire ő megfogta az arcomat és megcsókolt, én pedig teljesen sokkolva voltam és nem igazán tudtam mit kellene tennem és elrohantam onnan.

Zac: Oké, Corbin, mi a leghúzósabb hangeffekt, amit produkálni tudsz?
Corbin:
nevet, majd...halgassátok!!!
Zac: Ez kimondottan húzós.

Vanessa: Oké, Ashley, kinek van a legtöbb időre szüksége a hajához és a sminkjéhez?
Ashley:
Oké én mindig első vagyok a sminkszobában (?). Úgy gondolom ugyanannyi időre van szükségünk. Nektek fiúk, gyakran többre, mint nekünk. Ahogy emlékszem, egyszer a HSM során hamarabb elkészültünk, mint ti, ez minden, amit ehhez mondani tudok.
Zac: Ez volt egy alkalommal.
Corbin: És a többi száz alkalommal mi készültünk el hamarabb, szóval csajok, nektek tart tovább.
Ashley: Corbin, nézd meg a hajadat.
Zac: Összefoglalásként: A lányoknak több időre van szükségük.

Vanessa, találkoztál már valaha egy sztárral? Ha igen, ki volt az?
Vanessa:
Celine Dion volt az, akivel mindketten [Ashley] találkoztunk. Nagyon édes volt, tudta a keresztnevünket, én nagyon izgatott voltam és mikor elment azt mondta: Hello Ashley és Vanessa! Ez nagyszerű volt.
Ashley: A legjobb barátok vagyunk Celine Dion-nal.
Vanessa: Igen, azok vagyunk neki.

Corbin Zac-hez: Mi volt a legjobb tréfa, amit a kollégáiddal tettél?
Zac elmesélte a történetet a kezéről, amit kiakasztott és amiért a többiek bosszút álltak.
Ashley: A legjobb tréfa tőled az volt, amikor befestetted Chris Warren lakókocsiját, a HSM 1 alatt.
Corbin: Nem, az én voltam, az én lakókocsimat festette körbe.
Ashley: Igen az nagyon vicces volt.

Zac: Mi a kedvenc játékod egy fiúval?
Ashley:
Állj, hagyd abba az ilyen kérdéseket! Melyik volt a legkedvesebb munkád a HSM mellett?
Vanessa:
Amin jól szórakoztam az a Viharmadarak volt. Mert ott akciójeleneteket is kellett csinálnom.
Zac: Egy vidám történet ezzel kapcsolatban: elmentem ennek a filmnek a premierjére és éppen be akartam mutatkozni.
Vanessa: Nem, nem tetted.
Zac: De akartam.
Ashley: Én emlékszem a premieren készült fotókra is.
Vanessa: Tudom, hogy ott voltál, de nem emlékszem.
Zac: Igen, pontosan ezt akartam mondani.

Ashley, mi volt a legfontosabb, amit a középiskolában megtanultál?
Ashley:
Hogy soha nem szabad feladni. Már a középiskolában elkezdtem a színészettel foglalkozni és nagyon nehéz volt befejezni, mert sokszor voltam más iskolákban, de nem adtam fel és tovább csináltam. Amikor befejeztem az iskolát volt néhány olyan tanár, akik a nevemet kiabálták, pedig korábban úgy gondolták nem tudom végigcsinálni. De megcsináltam.

Corbin, melyik sztárért rajongsz?
Corbin:
Angelina Jolie. Az ajkai miatt.

Zac, valami a távoli jövővel kapcsolatban: mondjuk, hogy eljött a megfelelő időpont, milyen nagy lesz a családod? Sok gyereket akarsz, kettőt, vagy egyet?
Zac:
Őszintén szólva ezt a kérdést még sosem tették fel nekem, átkozottul szép munka Corbin. Így 20 éves korom körül úgy gondolom, hogy nagyszerű, ha az embernek gyerekei vannak. Hogy mennyi? Azt kell mondjam, hogy 3. 3 gyerek.
Corbin: Három gyerek?
Zac: Igen, pontosan.
Ashley: Kis Zac-ek.

Ashley, ha egy lakatlan szigeten lennél és vihetnél magaddal egy személyt és három dolgot, ki és mi lenne az?
Ashley:
Egy személyt. Biztosan Vanessa lenne. Ő annyira szórakoztató. Először felmérnénk a helyzetet és a három dolog: Maui.
Corbin: Tehát Maui egy dolog?
Ashley: Nem, Maui a kutyám. Zene, amire táncolhatunk és amivel a szigeten bulit csinálhatunk és egy mobiltelefon. Amivel kijöhetünk ebből a helyzetből De kifejezetten Vanessa-t. Ő egész idő alatt elszórakoztatna.

Mi volt a kedvenc dolgod a HSM turné alatt?
Corbin:
Ez nehéz. Egy csomó hihetetlen dolog volt. Úgy gondolom, hogy a legnagyobb dolog az volt, mikor Sao Paulo-ban színpadra léptünk. 70000 ember előtt, akik mind feltartották a kezüket.
Vanessa: És a legcoolabb is volt, ők portugálul beszéltek és énekelték a dalainkat.
Corbin: Igen, angolul. Hihetetlen volt. Meg akartuk mutatni nekik, hogy becsüljük a kultúrájukat és beszéltünk néhány szót (portugálul) és valahogy így néztek ránk: Mit csináltok ti ott? Angolul akarjuk hallani.



Zac, hogy érzed magad a paparazzi-áradatban?
Zac:
Ez húzós. Ők 40 éves emberek. Nem rajongók. Szóval ez csak furcsa.



Spontán kérdés Zac-hez:
Ashley: Mi a legjobb emléked erről az évről?
Zsc:
A legjobb emlékem az idén?
Ashley: Nem a színészet, hanem a való élet kapcsán.
Zac: Nagyon boldog vagyok, hogy feltetted nekem ez a kérdést Ashley, szép munka. Miért bámul így mindenki, ideges leszek tőle. Mi volt a legnagyszerűbb a nemzetközi turnéban? Az Eiffel-torony. Megnéztük az Eiffel-tornyot.
Ashley: Nem, habár ez személyes, gondolom...
Zac: Nem tudom.
Ashley: Wow, ez tényleg egy igazán jó kérdés.
Zac: Sokat dolgoztunk.
Ashley: Valami otthonról például?
Zac: Oké. Igen egy normál nap. Kész vagy? Be tudnád fejezni a kérdést és újra kérdezni?
Ashley: Mi a legjobb emléked erről az évről? A kedvenc napod?
Zac: Hazamentem miután befejeztem a 17 Again-t, a Me and Orson Welles-t és a HSM 3-at és elmentem szörfözni. Ez egy különleges nap volt, mert hosszú idő után újra szörfözhettem.



Vanessa Corbint a tökéletes randijáról kérdezte, de Corbin kicsit zavarba jött.
Zac pedig beírta a telefonjába: Feljegyzés: meglepetés a randikra.

Fordította: Fant keze műve a német fordítás alapján.:) + LinkLuvor.
Forrás: Zac Efron News.

PLUSZ: Plusz egy videó, amin Zachy Vanessát kérdezni. Zac megkérdezte Vanessa-t ki a példaképe. Vanessa természetesen (a késői) Natalie Wood-ot mondta, aki igazán nagy musicaleket készített, akinek élvezi a munkáit, és akit egy nagyon finom nőnek tart.



Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: