2008. október 21., kedd

The Early Show

A telljes HSM bagázs (Lucas kivételével) szerepelt ma még a "The Early Show"-ban is!
A sztárokat itt is hatalmas rajongói tömeg fogadta rengeteg autogram-vadásszal és fotóssal vegyítve!:)

A műsor készítői kedveskedtek egy tortával is, amit Zac-nek szántak születésnapja alkalmából!:) Kedves gesztus...:)
További képeket a JJ-n és a GC-n találtok!

Még rengeteg hír maradt, de sajnos csak ennyire futotta energiáimból! Holnap 16 óra környékén tudok csak jönni, szóval várjatok türelemmel és írjatok a chatbe! :P
Jó éjt Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én csak egyet nem értek! Hol van Lucas?:O Lehet,hogy már említetted,de én nagyon nem vagyok képben......xD

evelin írta...

jha én sem tom szretném megtudni!!

Nóryyy írta...

Én se tudom hol van Lucas... Szerintem filmet forgat, mert ha jól tudom több filmbben is szerepet kapott...