2008. október 31., péntek

Mini interjú

A CosmoGirl! készített egy mini interjút Vanessa-val, amiben zenei példaképeiről és a HSM3 forgatásáról beszél.

"Milyen volt a High School Musical 3: Senior Year forgatása?
Vanessa:
Ez igazán a végzős évünk — elindítottuk az egyfajta saját középiskolánkat. Furcsa, mert még mindig ugyanazokhoz a helyekhez megyünk forgatni, ahova az elsőnél is mentünk. Ez az otthonunk.

Van bármilyen meglepetés ezen film tervében?
Vanessa:
Nincs szükségképpen semmi, ami meglepett engem, de voltak olyan dolgok, amik izgatottá tettek. Még mindig ugyanazok a karakterek vagyunk, de ez az utolsó fejezet, ez az utolsó történetünk. Amikor Kenny [Ortega] elmondta, hogy gondolja a finálét, volt, hogy csak olyasmit mondtam: 'Ó Istenem, ezt annyira nehéz lesz leforgatni!'.

Saját zenédet tekintve, kik a zenés ihleteid?
Vanessa:
Celine Dion és Michael Jackson. Celine Dion a szüleim miatt mindig körülüttem volt. Fogtam a CD-it, leültem és olvastam a szövegeit a könyvecskéből és énekeltem a dalait. Annyira sokat énekeltem a Power Of Love-t gyerekkoromban. Reménytelen romantikus vagyok, és ha nem lettek volna ezek a dalok, valószínűleg nem járnék ezen az úton. Szintén szerettem az Everybody Dance Now-ot. Fölvettem a Macskanő szerelésemet és órákon át hallgattam azt a dalt, és ugráltam a trambulinomon.

Hallgattad már a saját zenédet?
Vanessa:
Amikor először befejeztem a legutóbbi CD-met, tényleg az autóban volt a CD-m, és hallgattam is, mert igazán szerettem. Nem csináltam ezt az első albumommal. Szeretem ennek a tempóját és szerettem azt, amiről szólt.

Volt valaha valamilyen szerep, amit igazán megakartál kapni, de nem sikerült?
Vanessa:
Emlékszel az A születés című filmre? Igazán megakatam volna csinálni. Az első showm, amit valaha csináltam, egy katolikus iskolával volt. Az előadásunk a Születés története volt és én énekelte, az "Away in a Manger"-t. Én voltam Szűz Mária és egy kisbabát tartottam a kezemben."

Forrás és fordítás: Ditta

Nincsenek megjegyzések: