2008. október 24., péntek

MS: LA premier

A Movie Surfers újabb HSM3-as videókkal kedveskedett nekünk a HSM3 Los Angeles-i premierjéről.

!



MS: Lelkesek vagytok, hogy itt lehettek? Kinek örültök ma este a legjobban?
Lányok:
Zac Efron-nak!
MS: Lelkes vagy, hogy itt lehetsz?
Chris:
Ez nagyszerű. Mindenki itt van. Nagyon nagy öröm itt lenni.
MS: Szomorú vagy, hogy elballagnak a Vadmacskák?
Cris:
Egy egészen kicsit, de ez a legjobb befejezés. Egy nagy film.
Olesya: Én totál lelkes vagyok attól, hogy itt lehetek. A vörös szőnyeg fantasztikus. Ez óriási. Kiszálltam az autóból és csak arra gondoltam: Hol van a vége? Wow, mennyi ember!
MS: Elhoztam a saját hangszeremet.
Olesya:
Kíváncsi vagyok rá.
Monique: Nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek, a LA-i premier, az ünnepség, a rajongóink, akik ilyen sokan vannak itt. Csak azért lehetünk itt, mert a film a nagyvászonra kerül és ezt a rajongóknak csináltuk. Ma este minden akörül forog, hogy köszönetet mondjunk nekik.
Kenny: Ez nagyon izgalmas.
MS: És mi van Manly-val?
Kenny:
Ő is izgul.
MS: Hogyan tekintesz a HSM 3 elé? (kb.)
Kenny:
Egyszerűen megmutatjuk ezt a filmet. Ez sok munkát jelent. Mindenkinek. Most jöttünk vissza Európából és Angliából, ott roppant nagy köszöntésben volt részünk. Ez biztosan mindenkinek „Egy örökké tartó éjszaka” (copyright by LL - Fant)



MS: Melyik számnak örülsz a legjobban?
KeyCee:
I Want It All. Ez egy fantáziajelenet. Egyszerűen remek.
Vanessa: Az, hogy a film a nagyvászonra kerül, megadja nekünk azt a lehetőséget, hogy mindent egyszerűen nagyobbra csináljunk. Megragadtuk az esélyt. Óriási táncos számaink vannak, ami igazán izgalmas.
MS: Izgatott vagy, hogy ma este itt lehetsz?
Ashley:
Igen, nagyon izgulok.
MS: Minek örülsz a legjobban ebben a filmben?
Ashley:
Szeretem Zac számát, a Scream-et. Úgy gondolom ez egyre jobb és jobb lesz, minél gyakrabban nézi meg az ember.
MS: Zac, dobtál néhány kosarat a film után?
Zac:
Nagyon elfoglaltak vagyunk.
MS: Segítenétek ebben a részben? Megpróbálom…
Corbin:
A labdát az ujjadon pörgetni?

MS: Megmutatjuk nektek, milyen egy filmes kosárlabda aréna. A filmet egy kosárlabdacsarnokban vetítik egy óriási vászonra és megkérdeztek nem melegíteném-e be a közönséget.

Fordította: Fant.
Forrás: x

Nincsenek megjegyzések: