2009. március 30., hétfő

"Zac címlapfotója szexi"

Vanessa-t szombaton még a Kids Choice Awards előtt elcsípte a Just Jared Jr. és egy rövidke interjút készített vele új házáról, bűnös örömeiről és Zac Interview fotóiról.

Saját bűnös örömeiről: "Bármilyen csokoládé!"

Reggelijéről: "Telljes kiörlésű gabonából készült gofri, amit én csináltam és rántotta."

Főzőtudományáról: "Szeretek főzni és kaptam egy új gofri sütöt. Az újabb kedvencem gofrit sütni minden reggel. Elég rossz vagyok vendéglátásban. Nem rakok ki ennivalót. Viszont el kellene kezdeni, mert azt hiszem éhesek lesznek!"

Új házának berendezésről a designer Kenneth Brown-nal: Hallottam róla, hogy ő igazán jó. Még nincs meg minden, de nagyon mókás, nagyon bohém és imádom.

Gondolatai Zac Interwiev fotózásáról: "Szexi volt! Annyira forró. Láttam és azt mondtam, úr isten!"

Nos igen. Féltékenykedésnek semmi helye, hiszen, az a modell, akivel ZAc-et fotózták, addig a pillanatig azt se tudta, hogy ki az a Zac Efron.

Hírmorzsa: Vanessa Ecko Red fotózásáról előkerült egy BTS videó, amit IDE kattintva meg is nézhettek.

Nincsenek megjegyzések: