2009. március 31., kedd

JJJ interjú Stella Hudgens-el

Mivel Vanessa-ról ismét nincs friss, és ismét találtam Stella-ról egy kis érdekességet, ezért úgy gondoltam megosztom Veletek...

Már biztosan többen felfedeztétek Stella Hudgens-t, Vanessa húgát a Kids Choice Awards-os képeken. Nem véletlen, hiszen Stella is elkísérte nővérét a díjátadóra.

Stella-t is megtalálta a Just Jared Jr. még a díjátadó előtt és vele is készített egy hasonló interjút, mint V-vel, csak Stella főleg az iskoláról és családjáról beszélt.

Színészi karrierjéről: "Járok meghallgatásokra, de javarészt az iskolára összpontosítok."

A legjobb és legrosszabb tantárgyról: "A természettudomány a legjobb, de a tanár nem a kedvencem. Én csak a tantárgyat szeretem. Legrsszabb tantárgy? Matematika és a hittan."

Arról, hogyan tellik egy átlagos napja: "Lógás (haverokkal) és vásárlás. Rendszeres dolgok."

A film, amit legutolljára látott: "A 10. királyság. Mintha 6 óra hosszú lenne, de ez a kedvenc filmem. 2 lemzes dvd-n van meg. De szeretem."

Arról, hogy a nővére zenéje mellett még mit hallgat: "Szeretem Justin Timberlake-et. Szerintem igazán helyes. Én még nem voltam koncertjén. Anyukám mindíg azt mondja "El kell vínnünk téged." Mire én: "Igen"

A mamája, Gina szombati programjáról: "Otthon van, azt hiszem apuval randizik. Ő elhozott minket és azt mondta "Mars ki!" (nevet)

Véleményeteket elmondhatjátok a chatbe. Stella szerintem sokat változzot (jó értelemben). Viszont abban biztos vagyok, hogy V nem árulta volna el mit csinálnaka szülei, főleg ha ilyen személyes dolgot...

Hírmorzsa: Vanessa-ról és még rengeteg sztárról készült egy paparazzi videó a KCA színfalai mögött.

Nincsenek megjegyzések: