2009. március 2., hétfő

Josh Howard hivatalos oldalán...

Bizonyára emlékeztek még arra az ígéretes hírre, miszerint Vanessa Hudgens-t egy új, az eddigiektől egészen eltérő szerepajánlattal környékezték meg. A Dead @ 17 című képergény mozis adoptációjáról volt szó, mely Josh Howard nevéhez fűződik. Ő nyilatkozta azt a múlt hónapban a Comics on Comic-nak, hogy tervezik vászonra vinni a miniképregényt, és a női főszerepbe Vanessa Hudgens is kerülhetne. Ebben az esetben Ness egy olyan lányt alakítana, aki egy gyilkosság áldozatává válik, de titokzatos módon föltámad és visszatérve démonok ellen harcol.

Josh Howard hivatalos oldalán korábban, még február 17-én írt egy bejegyzést a CoC-kal készített interjú által kirobbant híresztelésekről:

Hallottatok mostanában bármilyen jó szóbeszédet?

A sztori elég sok helyen ott van már, szóval nem fogom linkelni. De egy nemrégiben készült interjúban, a potenciális Dead @ 17 film státuszáról kérdeztek. Nagyon óvatos voltam, hogyan fogalmaztam meg a válaszomat, de az egész dolog önálló életre kelt. Igen, Lorenzo DiBonaventura és Michael Dougherty érintettek és igen, egy színésznőt megkörnyékeztek már, de ez túl sok már ebben a pillanatban. Ez még mindig elég korai, semmi sincs kőbe vésve még. Higgyetek nekem - vagy egy tucatszor megjártam már ezt az utat. Hozzákötötték a neveket, mielőtt még lett volna bármi is, és az utolsó pillanatban minden szétesett. Elég magabiztos vagyok abban, hol állnak most a dolgok, de majd meglátjuk.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: