2009. március 11., szerda

Egy mesés interjú :)

A világhírű fotós, Annie Leibovitz nemrég készített Vanessa-val és Zac-el egy közös fotósorozatot, melyben a párt a Csipkerózsikából ismert Aurora hercegnőnek és Fülöp hercegnek képzelte el.

Eme jeles alkalomból készült Zanessa-val egy interjú is.

D23: Gondoltátok valaha is, hogy portrét álltok majd klasszikus Disney karakterekként egy klasszikus Disney meséből és egy klasszikus tündérmeséből?

Vanessa Hudgens: Nem, soha, és ez annyira gyönyörű dolog. Szerintem minden lány azt kívánja, hogy hercegnő legyen, és nekem végre sikerült.
Zac Efron: Gyerekkoromban örökké ezeket a filmeket néztem, szeretem ezeket a filmeket. Szóval eljátszani a herceget...
VH: ... és egy jóképű herceget!

D23: Igazán éreztétek ma a fantázia részét?
ZE: Igen, amint besétáltam a díszletbe, tudtam, hogy ez varázslatos volt. Szeretem, ahogy Annie értelmezi a virágokat. Azt hiszem időszaki földi szedert használt.
VH: Igen, a tündérmeséből.
ZE: Nagyszerűen néz ki. Annie megmutatta nekünk az inspirációját.

D23: Megnéztél ma korábban néhány képet a sorozatból, ami két évvel ezelőtt kezdődött. Először David Beckham-mel és Beyoncé-val?
VH: Igen, láttam és úgy gondolom annyira gyönyörű, nagyszerű és jól lefestett volt.

D23: Vanessa, elég hamar bekerültél ide a társaságba. Scarlett Johansson, Beyoncé, Julianne Moore, Jennifer Lopez, Jessica Biel... Milyen érzés csatlakozni ehhez a vonalhoz?
VH: Nagyon izgalmas. Annyira boldog vagyok, hogy a csapat tagja lehetek. Mint mondtam, mindig is szerettem volna hercegnő lenni.
ZE: És Fülöp herceg se egy rossz karakter eljátszani. Eléggé szeretem őt. Elég nagy hős, még mielőtt ehhez a nagyszerű pillanathoz érnének és csókolóznának. Hatalmas kaland, ahogy a herceg megérkezik ide, szóval elég nehéz volt, mire elért ehhez a jelenethez.

D23: David Beckham volt az eredeti személy, aki megformálta Fülöp herceget két évvel ezelőtt. Most, Zac, te megismétled a szerepet. Mindkettőtöknek van a sporthoz köze. Neked a High School Musical-ből.
ZE: (nevet) Igen, biztos. Ez annyira vicces. (Vanessa nevet) Ugyanazt a karaktert alakítjuk.
VH: Most Te vagy a fiatal David Beckham.
ZE: Nos, elméletben ő egy sárkánnyal harcolt [egy korábbi jelenetben], azt hiszem. Szóval én idősebb vagyok David Beckham-nél.

D23: Mert ő egy kardot forgatott a portréján. Ma Te itt kard nélkül vagy. Egy kedvesebb Fülöp herceg.
ZE: Ellenőriztem a kardomat a szobában. (nevet). Nem, ha lenne egy kardom a képen, úgy tűnne, mintha egészen más okból jöttem volna ide.

D23: Szóval, ez az első alaklom, hogy Annie Leibovitz-cal dolgoztok együtt?
ZE/VH: Igen! (egyszerre).

D23: De nyilvánvalóan ismeritek a munkáját és sok képét láttátok már.
VH: Igen, ő annyira hihetetlen fényképész. Nagyon csodálom, amit csinál, és annyira izgatott voltam, hogy lehetőséget kapok, hogy vele dolgozzak együtt.
ZE: Egész életében bámulatos fényképeket készített. Nem tudom elhinni, hogy találkozhattam vele... Rajongó voltam, amikor besétáltam.

D23: Zac, említetted, hogy úgy nőttél fel, hogy Disney filmeket néztél és biztos vagyok benne, hogy te is ezt csináltad Vanessa. Volt különösen kedvencetek, amikor fiatalabbak voltatok?
VH: Az enyém talán Aladdin volt.
ZE: Én is az Aladdin-t fogom mondani.
VH: Szeretem Jázmint, és a zene is igazán lenyűgöző volt. Ez egy vicces tündérmese volt a klasszikusok közül.

D23: Tehát, mindent összevetve, milyen volt a mai élmény?
VH: Nagyon jól érzetük magunkat, nagyszerű volt.
ZE: (utalva a jelenetre) Úgy értem Csipkerózsika fölébredt; 50-50 volt az esély, hogy nem ébred fel. (mindketten nevetnek)
VH: Igaz, soha nem tudhatod.
ZE: És azt hiszem jól megcsináltuk.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: