2008. december 9., kedd

Németországi Katrin Zywek interjú

"A High School Musical 1 és 2 meghódította a TV-ket, egyidejűleg világszerte rajongói szívek millióit. Eljött az új kihívás ideje: így Kenny Ortega rendező a HSM jelenséget áthelyezte a mozivászonra.

Ortega úr, mit gondol a High School Musical sikeréről?

Kenny:
Ez egyszerűen fantasztikus. A német premieren még a hangomat is elvesztettem. Nagy boldogság ennyi rajongót látni, akik mind velünk örültek. Egy olyan filmet, mint a High School Musical 3 már tíz éve el akarok készíteni, most végre összejött.

Érzi, hogy az első két sikeres rész nyomást gyakorolna Önre?

Vanessa:
Színésznőként mindig érzem ezt a nyomást, ezért javulni szeretnék. Előkészületként megnéztem újra az előző filmeket. Tartottam egy kicsit az új kihívástól, de tudtam, hogy ezekkel tehetséges emberekkel itt nem lehet problémánk.

Zac: A saját filmedet nézni extrém módon megalázó. Rögtön meglátom az összes hibámat. De tudom, hogy nem vagyok mindenben a legjobb és állandóan dolgoznom kell magamon.

Habár a High School Musical 3-ban befejeződik az iskola, a diákokat soha nem látjuk tanulni. Ez lenne az Ön üzenete a német diákok számára, Ortega úr?

Kenny:
Nos, emlékszem egy jelenetre, amelyben Vanessa karaktere, Gabriella az ágyon fekszik és a házi feladatát készíti. Ha ez nem lenne elég, legközelebb kifejezetten könyv-musicalt készítünk.

Az egyik jelenetben a Troy és Chad között lévő különleges kapcsolatot jelenítik meg.

Zac:
Nem igazán volt eddig soha egy szám csak nekünk...
Corbin: Pontosan, és ez a dal a roncstelepen egyszerűen csak megmutatja kettőjük különleges barátságát, amely már hosszú ideje fennáll közöttük.
Zac: A jelenet kiváló lehetőséget kínál nekünk arra, hogy megmutassuk mennyi energiát kapunk egymástól.
Kenny: Rögtön megláttam a Zac és Corbin közti mágiát. És így megpróbáltuk ezt a különleges kapcsolatot a vászonra is bevinni.

A High School Musical-ben a barátság egy központi téma. Önök a való életben is barátok?

Corbin:
Mi? Csak az interjúk alatt. Nem, csak viccelek. Annyi mindent átéltünk együtt, hogy kölcsönösen a földön tartottuk egymást. Néhány régebbi barátunk sok dolgot egyáltalán nem érthet meg, mert ők maguk mindezt nem élték át. Jó, hogy itt vagyunk egymásnak.
Ashley: Vanessa és én a legjobb barátnők vagyunk, még akkor is, ha annyira különbözőek vagyunk. És a legnagyszerűbb, hogy nincs köztünk féltékenység. Mindig mondjuk, hogy olyanok vagyunk, mint az ikrek. Úgy mint Mary-Kate és Ashley Olsen.

Önök nagy sikert értek el fiatal korukra. Hogyan készülnek fel arra, hogy ennek egy nap vége szakad?

Ashley:
Én már nagyon régóta benne vagyok ebben az üzletben, de most van életem legjobb időszaka. Forgattam egy új filmet, amelyben más gyerekekkel együtt meg kell védenem a nyaralónkat az idegenektől. Mindemellett van egy saját produkciós cégem, amivel új célokat tűztem ki magam elé.
Vanessa: A High School Musical 3 után forgattam egy zenés drámát, Bandslam címmel, amiben egy sötét, kívülálló lányt alakítok, aki a rockzene iránti közös lelkesedésüktől vezérelve összebarátkozik az iskola legkedveltebb lányával. Mókás kombinálni a zenei és filmes karrieremet. Nem tudnék választani köztük, egyszerűen csak azt remélem, hogy mindkettőt még hosszú ideig csinálhatom.

Milyen volt fiatal, új arcokkal dolgozni?

Ashley:
Nagyszerű volt. Természetesen sok időt töltöttem Jemma McKenzie-Brown-nal. Mindenestre először egy Sharpay-táborba kellett küldjem őt, mert kezdetben egyszerűen túl kedves volt.

Befolyásolhatták a saját ötleteikkel a forgatókönyvet?

Zac:
Kenny szerencsére nagyon nyitott és teret enged a javaslatainknak és a rögtönzéseinknek. Így lehetőségünk van arra, hogy belevigyük a saját személyiségünket.

Miért gondolja, hogy a fiatal gyerekek még mindig kedvelik a musicaleket?

Vanessa:
A musicalekkel nőttem fel, amelyek aztán valamikor eltűntek, így nekünk vissza kellett hoznunk. Egyszerűen hiányoztak. És ki az, aki azt mondaná magáról, hogy nem kedveli a musicaleket?

Lesz negyedik film?

Kenny:
Keményen dolgoztunk a harmadik film elkészítésén. Csupán három nappal a premier előtt készültünk el igazán. Mivel csak a rajongók miatt vagyunk itt, a Disney lehetővé fogja tenni a folytatást.
Vanessa: De a harmadik rész még alig került a mozikba. Nézzétek meg először. "

A High School Musical 3 – Senior Year című film jelenleg 15,347,071 dolláros összbevételnél jár Németországban.

Forás: x
Fordította: Fant.

Nincsenek megjegyzések: