2008. december 6., szombat

Movies.ie interjú

Ismét egy olyan interjúval szolgálhatok Nektek, ami még a HSM3 promociós turné során készült.



Elképesztő, hogy 2006-ban tv-szenzáció lett, aztán később ismét, most pedig a vásznon is. És úgy tűnik, hogy tovább nő, pedig általában nem ez szokott történni. Nem tudom, okoz-e neked meglepetést, például mikor jegyeladási rekordot dönt?
Persze, olyan, mintha a High School Musical tovább nőne, és mikor ilyesmit hallok, az őrületes, mert nem akarom elhinni, hogy ezek megtörténnek, és én ennek a része vagyok, elképesztő, maga a jegyeladási rekord… Meg is ünnepeltük, annyira boldogok voltunk.

Decemberben leszel 20 éves, és 16 éves korodban lettél ennek a része. Most elvonón kellene lenned, ez az egész nagyon gyorsan történt, és hatalmas, olyannak kellene lenned, mint Lindsay Lohan, valami őrült dolgot csinálnod.

Nem, szerintem ez személyes vélemény, nem akarok ilyesmit csinálni, könnyű távol maradnom tőle, mert nem élvezem. De szerintem mindenki tegye azt, ami neki tetszik.
Ez jó válasz volt.

Az édes, ártatlan, tudományőrült Gabriellát játszod. Szerintem te sosem voltál stréber, abban biztos vagyok, hogy édes vagy és ártatlan, de nem hiszem, hogy bármikor is stréber lettél volna.

Nem feltétlenül hívnám Gabriellát strébernek, igaz, hogy nagyon szereti a könyveket, de ugyanakkor elképesztő a társasági élete, a szerelme, de én viszont általános iskolában voltam stréber, senki nem akart barátkozni velem...(nevet). De túljutottam rajta.
Lefogadnám, hogy megbánták.

(nevet)
Ha akkor nem voltam a barátod most már az lettem.

Nem kell tudományőrültnek lennünk, hogy tudjuk, Hollywood kultúráját a Disney alakítja legjobban. Ha elkezdenek valamit, az sikeres lesz, ez már az én koromban is így volt. Te ennek a nagy családnak a tagja vagy. Zac-hez hasonlóan te is szeretnél továbblépni, neked ugye még ott van a zenei karriered is...

Természetesen. A Disney mindig elképesztő, hogy ilyen hatalmas dolgot tett velünk, elképesztő a High School Musical részének lenni, de ugyanakkor felnövök. Színésznő vagyok, ki akarok próbálni más szerepeket, más műfajokat, nem keresek semmi olyat, ami túlzás lenne, de felnőttesebb szerepeket szeretnék.

Ez lesz az utolsó kérdésem. Tudom, hogy anyukád filippínó, kínai és spanyol talán, apukád pedig ír és amerikai indián?

És francia meg kaukázusi.
Sokféle rokonod van.
Ismered apukád ír rokonait, mert én Írországból származom, és szerintem ennek köszönheted a vonzerőd, az, hogy milyen cool vagy és a tehetséged.

(nevet)
Meg minden mást.

Igen, az biztos, hogy szerencsés vagyok. Ez nagyon sokat számított.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: