2008. december 3., szerda

Ausztrál DOLLY interjú

Kedvenc számáról - az egész HSM-ből...
"Ez nehéz. Azt hiszem a legemlékezetesebb valószínűleg a “We’re all in this together”, ez rendkívül izgalmas volt. Nagyon az utolsó napon csináltuk meg ezt a nagy számot, és az az állandó feszültség a levegőben, mindannyian éreztük, és ez varázslatos volt, igazán izgalmas."

Kedvenc karaoke daláról...
"Nem igazán szoktam karaokezni...Nem tudom, nem igazán volt rá lehetőségem, de talán a Kings of Leon-tól énekelnék valamit."

A példaképeiről...
"Hatalmas rajongója vagyok a (1950-s évekbeli filmsztár) Natalie Wood filmeknek, a musicaljeinek és más munkáinak. Mindig felnéztem a szüleimre, mert nagyon támogatóak voltak mindenben, amit csináltam, és el sem tudom elképzelni, mivel tudnám ezt meghálálni, úgyhogy igazán csodálom őket ezért."

A nehezebb időszakokról...
"Azt gondolom, hogy mindenkinek adódhatnak nehézségei a munkában, de nálam ez már a múlté, túl vagyok rajta. Ha unalmas napom van, csokoládéval vidítom fel magamat! Haha! Vagy felhívom Ashleyt és vele fogok lógni, tudod, jó dolog a barátnőiddel lenni."

A shoppingolásról Ausztráliában...
"Alig várjuk, hogy felkeressük a Sass and Bide-ot(ausztrál ruhamárka), szeretjük a cuccaikat."

A kikapcsolódásról...
"Szeretek biciklizni, szeretem a pilates-t. Ashley és én edzettünk itt az edzőteremben pár napja, imádok együtt edzeni. Amikor Utah-ban voltunk forgatni ezt az utolsó filmet, tényleg sokat csináltuk a pilates-t, mondjuk hetente négyszer? És együtt mentünk, nagyon jó móka volt, egymásnak mondtuk, hogy 'Gyerünk Ashley!' meg 'Gyerünk Vanessa!', szóval nagyon vicces volt."

Kedvenc eledeléről...
"Mindig van edamame (zöld szójabab) otthon a hűtőmben, mert csak meg kell melegítened, és máris eheted egy kicsit megsózva. Soha nem unom meg! De én elég bevállalós vagyok az ételek terén. Úgyhogy ha fizetsz, elég sok mindent megeszek. Olyan kriketteket ettem egyik nap, amiket Mexikóban féregtelenítenek. Szóval gondolom, ha megtudtam tenni ezt, akkor bármit meg tudok csinálni. De nem olyat, ami még él. Már annak a gondolata, hogy valami ficánkoló dolog lemegy a torkomon, egyszerűen undorító."

Különös szokásairól...
"Olyan ember vagyok, aki túl jól csinálja meg a saját haját(?). Szóval mikor valaki másról van szó, mindig mondom neki, hogy 'az a tincs ott' szóval igen (nevet) a hajam! Mindig van fertőtlenítő a pénztárcámban, mert sok emberrel fogok kezet és félek a bacilusoktól."

Forrás: x
Fordította: LinkLuvor és Ditta.

Nincsenek megjegyzések: