2008. december 6., szombat

A kenguru támadása

A 19 éves Vanessa Hudgens, aki High School Musical-beli szerepének köszönhetően a tinik királynője lett, idegesen magához ragadt egy párnát, ahogy elmagyarázta, hogy mikor legutoljára voltak Sydney-ben, miként lett megtámadva - egy kenguru személyében.

"Zac [Efron, High School Musical-beli kollagéja] egy kenguru mellett ült, és a kenguru odahajolt hozzá és adott neki egy csókot, és én azt gondoltam 'Oh, Istenem! Ez annyira édes!'" - mesélte Hudgens. "Eldöntöttem, hogy meg fogom simogatni...erre ő hátsó lábaira támaszkodott, felvette a bokszkesztyűit és elkezdett ütni engem!"

Hudgens nyelve villámgyors pörgött, amikor a kengurubokszról beszélt, (ami szerencsére nem sebezeték meg őt) így azon töprengtünk vajon menedzserei nem itattak-e csillagukkal valamilyen extra-erős kávét. Valójában, ezek a menedzserek elővigyázatosságból az egész interjú alatt jelen voltak, ügyelve arra, hogy ne kérdezzünk semmit Hudgens Efron-nal való kapcsolatáról, vagy mezetelen képeiről, amik tavaly jelentek meg az interneten róla.

Tiniket megcélzó Disney filmként, a harmadik és egyben utolsó High School Musical egyáltalán nem foglalkozik olyan kérdésekkel, mint a terhesség vagy a meztelenség. Helyette a szereplők diplomáznak, miközben kapcsolataikért harcolnak és megpróbálnak rájönni, mit is kezdjenek életeikkel - hatlmas táncszámok között.

Hudgens Hollywood-i belépője a Tizenhárom(2003) volt, de csak akkor vált híressé, mikor föltűnt a High School Musical-ben(2006). Mikor megkérdeztük, álmodott-e valaha is hírnévről, Vanessa elárulta: "Nem, természetesen nem! Három éves voltam ültem a házamban és táncokat koreografáltam az Everybody Dance Now-ra és ez mindig jó szórakozás volt számomra - soha, soha nem gondoltam, hogy valami ilyen hatalmas dolognak a részese lehetek!"
Efron, egy menedzser jelenléte ellenére is, némileg magányosnak tűnt, ahogy egy üres szállodai szobában a dugóhúzóval játszadozott.

21 éves srácként, aki számtalan tizenéves leányzó szobájának falán jeleneik meg poszteralakban, Efron rendkívül komoly. Mindazonáltal erős hahotában tört ki, amikor megerősítést kértünk tőle Hudgens kengurus incidensére.

"Ez igaz!" - jelentette ki. "Egy nagyon vicces kifejezés volt az arcán. [Vanessáén]."

...

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: