2009. február 15., vasárnap

Vicces dolgok a HSM3 forgatásáról

Igaz, a HSM3 forgatása már jó ideje véget ért, és a szereplők is többnyire más-más úton járnak, de még mindíg vannak olyan érdekes, vicces történetek, amik számunkra újak.

Már többször láttunk bakikkal teli videókat a HSM3 forgatásáról. Most azonban egy interjún mondták el a Vadmacskák vicces élményeiket - videó nélkül. Ezek közül természetesen jó néhány Nessa-val kapcsolatos, ezért elolvashatjátok őket itt is. ^^

Kék-szem pajtás

Vanessa: "Én annyira ügyetlen vagyok. Ez rettenetes! Sikerült többször is megütnöm Ashley-t a forgatás alatt persze véletlenül - szörnyen is éreztem magam emiatt. Egyszer pont szemen ütöttem és jegelnie kellett a sérlést. Másik alkalommal könyökkel arcon ütöttem őt. Valahogy mindíg sikerült erőset ütnöm - de ez telljesen vélelenül volt. Oops!"

Helikopteres bolondozás

Vanessa: "Az egyik legviccesebb baki a "Can I Have This Dance" forgatása alatt történt. A jelenet ugyebár a suli tetején zajlódik a szabad ég alatt. A forgatás közben egy helikopter repülgetett felettünk. Nem akart elmenni, mintha megállt volna a levegőben, így kiestünk a ritmusból és a tánclépést is elrontottuk. Zac és én csak néztünk egymásra, míg a helikopter nem moccant felőlünk, majd Zac mondjai: "Valószínűleg az én helikopterem... Szeretnél menni vele egy kört?" Mindketten az épület sarkára rohantunk és úgy tettünk mint akik leugranak a karzatról, de csak nevettünk megállás nélkül. Olyan volt mint a Mission Impossible, és tényleg nem tudtuk abbahagyni a nevetést, mert a stáb azt hitte komolyan gondoltuk, hogy leugrunk."

Vanessa támadása

Jemma: "Zac nagy mókamester volt a HSM 3 forgatása alatt. Szeretett vízibombákat dobni az emberekre, ami igazán vicces volt. Engem soha nem talált el, de Vanessa egyszer megpróbálkozott vele. Beszaladt a lakókcosimba egy vízibombával, de elesett ezért ő mindenhol vizes lett."

Nincsenek megjegyzések: