2009. február 2., hétfő

A Mezamahasi műsorban




Jó reggelt!

Z&V: Jó reggelt!
Zac: Köszönjük a meghívást!
Nagyon örvendek.
Zac: Köszönöm.
Vanessa: Örvendek.
Izgultok, a show miatt, mert nem tudjátok, mire számítsatok?
Zac: Nem, ez a promóció legizgalmasabb része, várjuk a show-t.
Most pedig következzen a filmek története és információk a szereplőkről!

Fáradtak voltatok, mikor ideértetek? A repülőút miatt volt?
Zac: Nem, a jetlag azért volt, mert minden reggel megnézzük ezt a műsort.
Vanessa: Így van.
Zac, te már voltál itt.
Zac: Tudom. Ezért voltam annyira izgatott a visszatérés miatt.
Mi tetszett a legjobban Japánban?
Vanessa: Nem is tudom, itt több rajongóm van, mint képzeltem, és elképesztő, hogy eljuthattunk Tokióba.
Zac: És itt minden annyira más, nagyon sok rajongónk van itt, ez mindig is kaland volt.
Mit csináltatok az itteni szabadidőtökben? Vásároltatok?
Vanessa: Igen, vásároltam, sok mindent vettem, megvan az első japán ruhadarabom.


Zac és Vanessa megmutattak nekünk néhányat a képek közül, amelyeket Japánban készítettek.
Zac: Ezt azért örökítettük meg, mert nagyon sok ember volt ott, érdekesek voltak az éjszakai fények, más, mint minden hely, ahol eddig jártunk.
És itt nincsenek fotósok, nyugodtan nézelődhettetek.
Zac: Tudom. Ez volt az egyik legjobb része az ittlétünknek.

Zac: Ez a kedvenc ételem, izgalmas volt egészben látni.
Vanessa: Hatalmasak, elképesztő.
Zac: Izgalmas volt látni, hogy készül a sushi. Nagyon drágák egyenként, nem hittem volna, hogy valahol több ezer darab van…
Itt mit csinálsz éppen?
Zac: Lehetőséget kaptam, hogy részt vegyek az egyik sushi elkészítésében. Kaptam egy nagy kardot…rossz ötlet volt a kezembe adni…de nagyon jó móka volt.
És ez?
Zac: Ez egy síremlék a sushigyár közelében, egy sárkánnyal a háttérben. Szerintünk cool hely, ezért örökítettük meg.
Vanessa, elhoztad azt a bizonyos első japán ruhadarabot?
Vanessa: Igen…vettem egy…zoknit! Nagyon szeretem az ilyen zoknikat, de otthon nagyon drágák, itt viszont egy csomót vehetsz nagyon olcsón. Felvásároltam az egész boltot…

Hogyan határozta meg az életeteket a High School Musical?
Zac: Számunkra nagyon izgalmas, mert nagyon hosszú folyamat volt. Az első két filmet is nagyon komolyan vettük, de ez volt az első lehetőségünk, hogy a legjobbat hozzuk ki a filmből, 110% erőfeszítést adtunk bele, és mint kiderült, minden rendben volt. Izgatottak vagyunk Japán reakciója miatt.
Össze lehet hasonlítani a HSM3-at a Mamma Mia!-val?
Vanessa: Nem tudom, imádom Meryl Streep-et, szóval nem mondhatok semmit, de tudod, ez nagyon izgalmas és hálás vagyok mindenért, ami történt.

Szívesen látunk titeket ebben a műsorban továbbra is. Jöttök Japánba máskor is?
Zac: Abszolút. Egész biztos. Alig várom.
Vanessa is jön veled?
Zac: Igen, talán.
Vanessa?
Vanessa: Nagyon örülnék neki.

Fordította: LinkLuvor.

Nincsenek megjegyzések: