2009. április 30., csütörtök

CARAS magazin június

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy későn jövök, de sajnos összejött minden és tudjátok most van az év végi hajtás is a suliban...De mivel van egy kis időm, ezért ismét szolgálhatok Nektek jobbnál jobb hírekkel.

Végre megérkezett a várva várt Brazil magazin, a Caras júniusi száma.

Nyilván emlékeztek rá, hogy ez év elején Vanessa és kedvese, Zac Brazíliába utaztak. Ekkor készült Vanessa-val egy interjú és egy fotózás is a magazinnak, melyekhet már mi is megtekinthetünk.

Az újságban a riport természetesen portugálul van, szóval várni kell néhány napot, amíg valaki telljesen lefordítja angolra...

Sajnos az utómunkálatok alatt V képei tényleg kicsit túl lettek retusálva és a színek nemsikerültek valami szépre, de szerencsére Nessa bája valamilyen szinten még így is megmaradt és maga a fotósorozat csodálatos.

Arról, hogy csinálna-e egy másik musicalt a jövőben: “Kétségkívül. De jelenleg valami sokkal értettebbet akarok tenni, talán sokkolni a rajongókat. Csak 20 éves vagyok és nem játszhatok örökké egy középiskolás diákot. Másfajta kihívásokat akarok.

Következő albumáról és zenei hátteréről: “Celine Dion miatt kezdtem el énekelni. Nem tudtam abbahagyni dalainak éneklését, úgyhogy énekesnő lettem. Szintén imádom Christina Aguilera-t és hallgattam az albumát, a Stripped-et. Azt gondoltam: ‘Ő ez az őrült ember’, de szerettem a hangját. Föl akarom fedezni a stílusomat és amikor az emberek meghallják, azt akarom, hogy tudják, én vagyok az. A következő lemezre tapasztalataimon(élményeimen) alapuló dalok írását tervezem.

Arról, hogy mit szeret Brazíliában:
“[Brazília] hihetetlen. A víz tiszta és szép. Nincs olyan hideg, mint Los Angeles-ben (januárban). Az előnyömre használom ezeket az utakat, úgyhogy pihenhetek és megtalálhatom a békét. Ez jó, mert így felfrissülve térek haza. Az Államokban még mindig egy kicsit hideg van és én imádom a meleget. Szeretek mezítláb sétálni és kapcsolatot teremteni a természettel itt, de nem szeretem a hangyákat.”

A magazin scanjeit ITT érheted el és a hozzá tartozó képeket ITT nézheted meg.

A fotózás alatt V-vel készült egy kulisszák mögötti videó is, amiben V telljes valójában ragyog.



Forrás: Zanessa-Live in Love, JJJ, Vanessa-Hudgens.org

Nincsenek megjegyzések: