2009. április 27., hétfő

Bandslam promotálás: elkezdődött

Ahogy tellnek-múlnak a napok egyre közeledik augusztus 14, az a nap, amikor Vanessa legújabb filmje, a Bandslam a mozikba kerül!

Ennek alkalmából a Bandslam 3 főszereplőjével, Vanesa Hudgens-el, Gaelan Connell-lel és Alyson Michalka-val készített az Exta egy interjút, amely azért fontos, mert végre V is megerősíti a Beastly és a Sucker Punch szerepét.


Mikor a High School Musical 3 megjelent, te egy másik projektet is magad mögött tudhattál már. Most mi történik?
Tudom, ez nagyon izgalmas, a Bandslam.
Bandslam – nagyon keménynek hangzik!
Tudom, nagyon rock and roll-os. De nagyon jó móka volt, nagyon jó lesz a zenéje.

Mi a különbség – már egy ideje énekelsz és táncolsz – mi késztetett arra, hogy ezt válaszd?
Csak egy számot éneklek. A karakterem teljesen más – imádom Gabriellát – de ez a szerep darkosabb, teljesen máshogy áll a dolgokhoz. Nagyon élveztem.
Hogy betűzi a nevét?
S-A-5-M. Az 5-ös néma.
És miért van benne az az 5-ös?
Ilyen a személyisége.
Jól hangzik! Biztosan különleges.
Pontosan.
Tudom, hogy kedves vagy, mint Gabriella, de Sa5m-et hogy találtad meg? Az 5-ös néma.
Érdekes volt és nagyon jó móka. Az Adams Family-t néztem – igen, abban volt Wednesday – ő elég fura lány, egy kicsit utánoztam. Élveztem, hogy egy teljesen új embert kell megformálnom.
És a dalok is teljesen mások.
Igen, visszahozzuk a régi klasszikusokat.
És találkoztál David Bowie-val?
Találkoztam. Nem tudtam, mit mondjak, annyira kiborultam. Bemutatkoztam neki, és mondtam, hogy nagy rajongója vagyok. Egyáltalán nem szállt el. Elképesztő volt, nagyon szeretem őt. Ki nem?
Tényleg olyan cool személyiség, mint amilyennek mutatja magát?
Igen, elképesztő. De én nem voltam olyan szerencsés, mint Gaelan, akit felpofozott. David bejött, azt mondta neki, hogy jó arc, és elkezdte csipkedni az arcát. És aztán mások is megjöttek, azt mondta, ők is, és felpofozta Gaelan-t. Én azt mondtam neki: „Tudod, milyen szerencsés vagy, David Bowie pofozott fel!”
Többé nem is mosott arcot!
Hihetetlen!
És veled nem történt olyasmi, amire azt mondtad: „OMG, mi történt?”
De, egyszer Ashley-vel találkoztunk Celine Dion-nal.
Tényleg.
Igen. És amikor elment, azt mondta: „Szia Ashley, szia Vanessa!” Úgy gondoltam, tudja a keresztnevemet, elértem az életcélom.
Ő a zenei példaképed?
Igen, tényleg így van. Elloptam a szüleim CD-jét gyerekkoromban, és a dalait énekeltem.
Melyik a kedvenced?
The Power of Love.
El tudod énekelni a Power of Love-ot? Az nagyon jó szám!
Musicalszínházban nőttem fel, tehát megszoktam ezeket a nagyszabású dalokat.
Nagyszabású, az biztos. De a színháznak vége számodra, ugye?
Pillanatnyilag nem tervezek ilyesmit, most a filmekre koncentrálok. Egyszer szeretnék szerepelni a Broadway-n. Azért jó a színház, mert ott helyben látod a reakciót, viszont ha elrontasz valamit, nem tudod kijavítani, ellentétben a filmekkel.
Volt olyan, hogy elrontottál valamit?
Egyszer elestem az Ózban. Körbe-körbe kellett futnunk, a padló viszont vizes volt. Megcsúsztam, és valaki átesett rajtam. Elég katasztrofális volt.
A szüleid ott voltak?
Persze.
Kiborultak?
Nem tudom, látták-e, felálltam, és tovább futottam.
Ez volt az első szereped?
Nem, az első a Hamupipőkében volt egy mellékszerep.
És hol van ma Hamupipőke? Biztos nem Hollywood-ban. Ellentétben egy bizonyos mellékszereplővel. A személyiséged nagyon hasonlít Gabrielláéhoz. Milyen mások bőrébe bújni, új dolgokat felfedezni?
Néha nagyon kipihent vagyok, és minden elbűvöl. Sa5m élete és karaktere nagyon érdekes, élveztem a munkát.
Az utóbbi pár évben a legjobb barátaiddal dolgoztál. Miután megjelent a filmeket, minden nap találkozol Ashley-vel? Szoktatok együtt bulizni?
Ez szomorú, mert nagyon hiányzik. Mindig nagyon jól érezzük magunkat együtt. Próbálunk annyiszor találkozni, ahányszor lehetséges.
Filmeket néztek?
Találkoztam Monique-kal és Corbin-nal Zac filmjének a premierén, aztán később láttam Olesya-t is. Ashley pár napja jött át hozzám, szóval tartjuk a kapcsolatot.
Nagyon tetszett a Megint 17! Izgult Zac a bemutató előtt?
Szerintem minden bemutatója előtt nagyon izgul.
Nagyon büszkék lehetünk rá. Beszélnünk kell a Lakers meccsről, azok a képek mindenhol ott vannak! És Harvey Levin-nel mutattatok szamárfület a TMZ-től.
Igen. Leültem, és akkor láttam meg. De nagyon kedves volt, mint kiderült.
De Zac-kel nem mondtatok neki semmit.
Belefeledkeztünk a meccsbe, nem is akartunk.

Most pedig rajongói kérdések következnek. Ezt egy Brittany nevű lány írta. „Szia Vanessa, olvastam valahol, hogy egy modern Szépség és szörnyetegben fogsz szerepelni. Ez igaz?”
Szia Brittany, igen, igaz. Beastly a címe, és nagyon érdekes. Különleges, és nagyszerű szerelmi történet.
Ez Jessie-től jött. „Szia Vanessa, imádom a munkádat, és azt szeretném kérdezni, hogy változtatta meg az életed a High School Musical.”
Nos, Jessie, a High School Musical a lehető legjobb módon változtatta meg az életemet, nagyszerű barátokat szereztem, és sok olyan lehetőséget kaptam, amire nem volt esélyem azelőtt.
Megan! És Amy. Azt írják: „Vanessa, nagy rajongóid vagyunk. Szeretnénk tudni, hogy össze fogtok-e valaha házasodni Zac Efron-nal.”
Megan és Amy – imádlak titeket!
Ezeket át kellett volna olvasnom…
Ezt Kathleen és Kaycee írták. „Vanessa, imádjuk a munkáidat, és nagyon sokan szeretnek téged. Szeretnél a közeljövőben drámában játszani?”
Kathleen és Kaycee, igen, szívesen szerepelnék. Most mással fogok foglalkozni, de bármit szívesen kipróbálok.
Tényleg?
Igen, szerintem a dráma mindig kihívást jelent. Most nagyon jól szórakozom, először verekszem egy kicsit.
Igen, a Sucker Punch-ban verekszel! Félsz a rúgásoktól, az ütésektől és a futástól?
Nem azt mondom, hogy félek, inkább nagyon izgatott vagyok. A meghallgatás után elkezdtük tanulni az ütéseket…
Mutasd meg!
Most nem lehet, ha nem csinálom elég jól, azt mondják, nem fogom tudni eljátszani! Majd ha tökéletesítettem. De tényleg lesznek rúgások – és őrület, amivel életemben nem találkoztam. És miután vége lett a napnak, csak rúgtam és ütöttem. Másnap úgy éreztem, ilyen izomlázam még sosem volt. Nevetséges.
Szóval olyan bicepszed lesz, mint Zac Efron-nak. Láttam a képeit – tényleg azt csinálja azon a parkolóórán?
Igen, ő nagyon erős.
Szülinapja alkalmából üdvözölnöd kellene egy Ransom nevű rajongót.
Szia, Ransom, itt Vanessa Hudgens, boldog szülinapot kívánok Neked!

Fordította: LinkLuvor.
Forrás: Zanessa-Live in Love

Vanessa-val és egy másik riporterrel ugyan azon a napon, amikor ezt az interjút készítették, készült egy kép, ám sajnos egyenlőre interjúnak nincs nyoma.

U.i.: Holnap nem leszek, mert 13:30-ig suliba vagyok, és 14-kor megyek MKB Veszprém - Dunafer kézilabda meccsre Veszprémbe, ami tőlünk 3 órás útra van... Go MKB Veszprém! ^^

Nincsenek megjegyzések: