2008. szeptember 29., hétfő

A vetítés előtti interjú

LinkLuvor volt olyan kedves és lefórdította azt az interjút, ami Zanessa-val készült közvetlen a film vetítése előtt.



Zac: ...igen, robbanás volt.

- Nehezek voltak a táncok és a dalok a filmben?
Zac: A maximumra törekedtünk, és megemeltük a lécet. Nekem mindenképp kihívás volt, de Vanessa nagyon jó kezelte a helyzetet.
Van: És keringőzünk is a filmben, ami annyira más, szerintem ezzel biztosan a következő szintre kerültünk. Szerintem jó lett, remélem, nektek is tetszik, srácok.

- Többet próbáltatok a forgatás előtt?
Zac: Igen, a próbák hosszabbak voltak...
Van: Igen, egy hónapig tartott..
Zac: Igen...
Van: Eddig 2 hétig próbáltunk. Szóval igen, így volt.

- Elégedettek vagytok a filmmel?
Zac: Én igen, de a ti véleménytekre vagyok kíváncsi, srácok.
Van: Azt még én sem tudom, srácok.
Zac: Még mi sem láttuk, ti vagytok az elsők, akik megnézik, és megtiszteltetés lesz veletek néznem. Nagyon sokat jelent nekem, köszönöm, srácok.

- Akkor kezdjük!

Nincsenek megjegyzések: