2008. szeptember 29., hétfő

Stella Hudgens

Tegnap keresgéltem a YT-n videók után és rátaláltam Stella Hudgens profiljára! Én úgy érzem Stella nagyon kihasználja, hogy nővére híres! Látszik ez a videóin és a bemutatkozó szövegében is! A profilját ITT nézhetitek meg, a bemutatkozószöveget pedig lejjebb elolvashatjátok.

Sziasztok, Stella vagyok! Igen, az igazi, nem hamis. 12 éves vagyok. Testvérem Vanessa Anne Hudgens, ő döbbenetes. Nekem fekete hajam és sötés szemem van. Én szeretem nézni a nővéremet. LOL. A legjobb barátaim Miley Cyrus, Noah Cyrus és Ashley Tisdale. Miley olyan, mintha a növérem lenne és szeret értem kiállni, tehát ne jártasd a szád rólam, mert tudja kezelni a problémát. LOL. Jake T. Austin a barátom, de nemrég kezdtünk randizni. Én és a nővérem regisztrálzuk magunkat GalaOnline-on de a sok kérdés miatt töröltük magunkat. Utállom a kérdéseket, mert van amelyik túlságosan belekontálkodik a magánéletünkbe. Nekem van myspace-em: www.myspace.com/__StellaTeodor aHudgens__ a növéremnek is van:www.myspace.com/VanessaHudgens a személyes pedig: www.myspace.com/babyvhudgens asj hozzá a barátaidhoz és tudunk beszélgetni!:) Utállom az olyan emberek akik folyton azt kérdezik, hogy ki vagyok! Tudom ki vagyok, nem vagoyk hülye! Utállom még azokat a fiúkat akik flörtönek velem amikor van barátom! De tudja kezelni a dolgokat. Tehát gondold át kétszer, mielőtt flörtölnél velem! Szintén utállom azokat a lányokat, akik a barátommal flörtölnek. Szeretem a barátaimat,a családomat és a rajongókat. <3> Sok szeretettel -Stella Hudgens

Nos ennyi. Kíváncsian várom véleményeteket!

Nincsenek megjegyzések: