2008. szeptember 26., péntek

Orvosi központ és bevásárlás

Vanessa tegnap feltűnt Los angeles utcáin egy orvosi központ előtt, miközben telefonált! Ezek után pedig Beverly Hills felé vette az irányt egy kis shoppingolás erejéig. Vanessa feltehetőleg, utolsó fontos dolgait végezte, mivel Vanessa ma már Európában, Stockholm-ba poromotálja a HSM3-mat, amiről Zac, Vanesa kedvese ezeket nyilatkozta: "Mindenki másnál később, két héttel később kezdtem el a próbákat, úgyhogy plusz időt kellett rászánnom, hogy lépést tudjak velük tartani." - mondta Zac. "Meg kellett tanulnom keringőzni, ami érdekes volt. Nem tudom, hogy az emberek miért táncolták ezt. Annyira hihetetlenül nehéz. Azt gondoltam: "Ezt komolyan szórakozásként osztályozták?" De amikor már kapiskáltam és beletanultam, már OK volt. Szerencsém van Vanessával, vele annyira könnyű táncolni. Eléggé ő vezet engem! Sokkal könnyebbé tette, de sokat gyakoroltunk."
További képeket itt és itt nézhttek meg Vanessa-ról.

Nincsenek megjegyzések: