2009. január 1., csütörtök

"Vanessa lassan divatikonná válik!"

Sziasztok! Ez 2009 első bejegyzése... Húú...:) Nektek hogy sikerült a tegnap este? Nekem úgy, ahogy elképzeltem!^^ Remélem Nektek is és Vanessa-nak is hasonlóan jól tellt! Nade nem is szaporítom tovább a szót, hanem jöjjön a lényeg:

'Újabb kis lista 2008-as összesítésekről. A Glamour magazin internetes weblapján az egyik szerkesztő összegyűjtötte 4 kedvenc legjobban öltözött hírességét, plusz az abszolút favoritját. Ő nem más, mint Michelle Obama, a további 4 hölgy pedig - a sorrend nem számít - a franciák Oscar-díjas gyöngyszeme, Marion Cotillard, a szupermodell Erin Wasson, az utánozhatatlan Natalie Portman és a mi kedvencünk, Vanessa Hudgens!

"Azért szeretem a High School Musical csillagát, mert annyira sok mókája van a divattal. Hollywood-i hippi stílusa elérte, hogy kedvtelve lapozzuk át a hetilapokat az év során, míg redcarpet-stílusa egyszerre volt éles vonalú és ultranőies. Vanessa lassan divatikonná válik!"'

Forrás: X

Szerintem Vanessa nagyon megérdemelte, hogy felkerült erre a listára, ugyanis tényleg nagyon jó stílusa van... Én nagyon szeretem, mint már többször említettem is...^^ Love V's Stlye!

Nincsenek megjegyzések: