2009. január 9., péntek

Girlfriend interjú

Vanessa Hudgens kedvesével szerepel a Girlfriend magazin februári számának címlapján, de a belsőbb oldalakon készült vele és Ashley-vel egy interjú is. A scannek még nincsenek meg, de az interjút már el is olvashatjátok:

"A High School Musical 3: Senior Year eredeti címe Gradu-Dancin' volt, ami elég vicces, de teljesen elárulta volna az egész film tartalmát. Aha, a HSM stáb véget vet imádnivaló, mégis különösen zenés középiskolai éveinek. Vanessa Hudgens és Ashley Tisdale egy volt a senkik között, amikor besétáltak az eredeti rész forgatására 2005-ben - ki gondolta volna, hogy világszerte szupersztárok lesznek?! Utolértük a lányokat a HSM 3 forgatásán, hogy az új filmről beszélgessük és felidézzük a régi szép időket...(sóhaj)

Szia Vanessa! Mesélj nekünk a HSM3-ról!
Vanessa: Fantasztikus és remélem, hogy a rajongóknak is igazán tetszik. Először kerül a nagyképernyőre, és ez a végzős év, úgyhogy mindannyian eldöntjük, hova akarunk tovább menni az életben és kik akarunk lenni.

A HSM hatalmas siker volt már a kezdetektől. Mikor vetted észre először, hogy híres vagy?
Vanessa: A pillanat, amikor rájöttem ez tényleg valami hatalmas akkor volt, amikor fölkértek minket, hogy adjuk elő a "We're All In This Together" a Good Morning America-ban. New York-ban voltunk a Times Square közepén és ekkor voltam először New York-ban. Abban a pillanatban azt gondoltam: 'Valami jót teszünk'.

Számodra milyen volt a középiskolai élet?
Vanessa: Sajnos, soha nem jártam középiskolába. Otthon tanultam, szóval soha nem volt alkalmam. Azon gondolkozok, hogy egyetemre megyek, amint minden egy kicsit lelassul.

Mi a nehezebb számodra - a tánc vagy az éneklés?
Vanessa: A legnehezebb rész a társastánc, mert ha nem csinálod jól, nem tudod kijavítani egyedül, mindkettőtöktől függ, hogy sikerüljön. Ha nem úgy csinálod, a legkisebb dolog is visszaránthatja a partneredet.

De Neked és Zac-nek mostanra már sikerülnie kell!
Vanessa: Igen, megy (mosolyog), de az elején nagy kihívás volt. Mostmár könnyebb, de a tánc még mindig nehezebb, mint az énekes részek.

Melyik a kedvenc HSM dalod?
Vanessa: Nehéz megmondani - annyit dalt csináltunk! Az elsőben a "Breaking Free"-t szerettem és a másodikban a "I Gotta Go My Own Way"-t.

És a harmadikban?
Vanessa: Amit Zac és én éneklek, az "I Just Wanna Be With You". Imádom, mert igazán fülbemász és egyszerű.

Oké, áruld el - mi fog történni Troy-jal és Gabriellával?
Vanessa: Ezt nem mondhatom el! (nevet)

Egy kis ízelítőt se?
Vanessa: Szerintem igazán szeretik egymást és átmennek nehéz dolgokon, mint például a főiskola és így tovább, de tudom, hogy a szerelem, amit megosztanak erős. Mondjunk csak ennyit!

Vanessa Hudgens-nek lenni kiváltság - de mi a legnevetségesebb pletyka, amit magadról hallottál?
Vanessa: Wow, őszintén, megpróbálok elkerülni minden ilyen dolgot, úgyhogy nem tudom miket beszélnek. De biztos vagyok benne, hogy van néhány jó!

A fiúkra térve, milyen tanácsot adnál egy lánynak, aki nagyon szeret valakit, de nem tudja, hogyan lehetne hozzákezdeni?
Vanessa: Tudom, hogy ez egy klisé, de igazán azt gondolom, hogy egész egyszerűen csak önmagadnak kell lenned. Láttál az előbb, amikor a szünetben körbe-körbe táncoltam és bolondot csináltam magamból?

Biztos.
Vanessa: Nos, ez vagyok én, és nem félek megmutatni ezt az oldalamat. Ha szeretik ezt a srácok, nagyszerű, ha nem, nem az én eseteim.

Mi az a mottó, ami szerint éled az életedet?
Vanessa: Éld az életet. Túl rövid, szóval ki kell élvezned!"

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések: